آ

  • آبزن، امین طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
  • آهنچیان، محمد رضا الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]

ا

  • ابراهیمی، احمد شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
  • ابوالقاسمی، محمود شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • احمدی، غلامعلی الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • اسلمی، محبوبه شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
  • اعلامی، فرنوش شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • اقتصاد، سوده بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
  • امام جمعه، محمدرضا الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • امراهی، اکبر الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
  • امینی، علیرضا طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • انتظاری، یعقوب اکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
  • اوجاقی، ناهید شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
  • ایزدی، صمد بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]

ب

  • باقری مجد، روح اله تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
  • بلاغت، سیدرضا تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]

پ

  • پورآتشی، مهتاب کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]

ج

  • جعفرپور مرزونی، زهرا مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
  • جعفری، پریوش شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
  • جهانگیری، علی مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
  • جواهری، فاطمه سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]

چ

  • چهارباشلو، حسین طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]

ح

  • حاضری، افسانه سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
  • حافظی، شهرام طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
  • حریریان توکلی، الهام گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • حسین قلی زاده، رضوان الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
  • حسینی لرگانی، مریم طراحی و تدوین برنامه‌های درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
  • حمیدی فر، فاطمه گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • حیدر بیگی، شهلا مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]

خ

  • خاتمی، حمیراسادات طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
  • خدیور، آمنه طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
  • خسروی نژاد، علی اکبر طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • خورسندی طاسکوه، علی مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]

د

  • دارابی، مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیت‌های آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
  • دنیاپور، حسین تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
  • دهقان پوری، حوریه تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]

ر

  • ربانی خوراسگانی، علی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]

ز

  • زارع خورمیزی، سحر سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
  • زمانی، اصغر کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]

س

  • سخدری، کمال آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
  • سلمانی بیدگلی، مسعود تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
  • سلیمی، قاسم رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • سمندرعلی اشتهاردی، مژگان مدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعه‌محور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]

ش

  • شاه نظری درچه، علی شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • شفیعی، ساناز شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
  • شیرزاد کبریا، بهارک گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]

ص

  • صالحی، لاله ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • صالحی عمران، ابراهیم بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • صالحی فدر دی، جواد الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
  • صدیقیان بیدگلی، آمنه تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
  • صفارحیدری، حجت بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • صفری، مریم رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • صمیم، رضا تشکل ‏های‏ دانشجویی مکان‏ هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان ‏پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]

ع

  • عالی پور، یوسف بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
  • عبداللهی نژاد، علیرضا مهارت‌ها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه در جامعه‌ی شبکه‌ای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
  • عبیری، رضا کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
  • عزتی راد، جم آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]

غ

  • غلام پور، میثم الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
  • غلامی، عبدالخالق طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]

ف

  • فراستخواه، مقصود گذار از حکمروایی دولت‌گرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
  • فرامرزی نیا، ضرغام آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
  • فرنگ، مرتضی شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • فرهادی راد، حمید آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]

ق

  • قاسمی، روح الله سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
  • قلی پور، حسین کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
  • قلی پور سوته، رحمت الله آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
  • قهرمانی، محمد شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
  • قورچیان، نادرقلی شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]

ک

  • کیخا، احمد بازشناسی مؤلفه‌های استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاه‌ها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]

گ

  • گرایی نژاد، غلامرضا طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]

م

  • محمدخانی، کامران شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
  • محمدی، مهدی رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
  • مصلحی، لیلا شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
  • مصلی، شهرام طراحی و اندازه‌گیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
  • منوری فرد، فیض الله ساخت و ‌رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
  • مهرابی، مرضیه بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
  • مهرعلیزاده، یدالله آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
  • موسی خانی، مرتضی آمادگی سازمانی برای تجاری‌سازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
  • میرشاه‌جعفری، سید ابراهیم شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعه‌پردازی، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
  • میرغفاری، فاطمه رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش‌ عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]

و

  • واعظی، حمیده شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
  • وفایی، سپیده مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]

ه

  • هلالی ستوده، مینا سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]

ی

  • یوسفی خواه، سارا سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]