آ
-
آبزن، امین
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
-
آهنچیان، محمد رضا
الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
ا
-
ابراهیمی، احمد
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
-
ابوالقاسمی، محمود
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
-
احمدی، غلامعلی
الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
-
اسلمی، محبوبه
شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
-
اعلامی، فرنوش
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
-
اقتصاد، سوده
بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
-
امام جمعه، محمدرضا
الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
-
امراهی، اکبر
الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
-
امینی، علیرضا
طراحی و اندازهگیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
انتظاری، یعقوب
اکوسیستم توسعه دانش بنیان و اشتغال دانش آموختگان آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 1-32]
-
اوجاقی، ناهید
شناسایی مؤلفه های شایستگی مدرسان در محیط یادگیری الکترونیکی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 143-169]
-
ایزدی، صمد
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
ب
-
باقری مجد، روح اله
تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
-
بلاغت، سیدرضا
تأثیر دانشگاه سبز بر سبک زندگی پایدار دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 159-186]
پ
-
پورآتشی، مهتاب
کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
ج
-
جعفرپور مرزونی، زهرا
مهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
-
جعفری، پریوش
شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
-
جهانگیری، علی
مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
-
جواهری، فاطمه
سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]
چ
-
چهارباشلو، حسین
طراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
ح
-
حاضری، افسانه
سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
-
حافظی، شهرام
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
-
حریریان توکلی، الهام
گذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
-
حسین قلی زاده، رضوان
الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
-
حسینی لرگانی، مریم
طراحی و تدوین برنامههای درسی در دانشگاه های منتخب: استخراج معیارهای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی دانشگاهی [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 143-172]
-
حمیدی فر، فاطمه
گذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
-
حیدر بیگی، شهلا
مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
خ
-
خاتمی، حمیراسادات
طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
-
خدیور، آمنه
طراحی سیستم خبره برای کمک به انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 131-157]
-
خسروی نژاد، علی اکبر
طراحی و اندازهگیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
خورسندی طاسکوه، علی
مهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
د
-
دارابی، مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریتِ کیفیت فعالیتهای آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 55-83]
-
دنیاپور، حسین
تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
-
دهقان پوری، حوریه
تأثیر سطح دانش و نگرش درباره کووید 19 بر پریشانی روانشناختی و انزوای اجتماعی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 171-199]
ر
-
ربانی خوراسگانی، علی
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
ز
-
زارع خورمیزی، سحر
سنجش تعاملات دانشگاه، صنعت، دولت و جامعه در مقالات علمی حوزۀ مهندسی برق و الکترونیک ایران با رویکرد مدل مارپیچ چهارگانه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 119-141]
-
زمانی، اصغر
کار تیمی درفعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی: دشواری ها و راهکارها [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 85-111]
س
-
سخدری، کمال
آمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
-
سلمانی بیدگلی، مسعود
تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
-
سلیمی، قاسم
رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
-
سمندرعلی اشتهاردی، مژگان
مدلسازی ساختاری- تفسیری راهبردهای تحقق مأموریت آموزش در دانشگاه کارآفرین و جامعهمحور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 33-64]
ش
-
شاه نظری درچه، علی
شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
-
شفیعی، ساناز
شناسایی و تبیین ابعاد مؤثر بر دورکاری هوشمند: مدل کاری انعطاف پذیر در دوران بحران بیماری کووید 19 و فراتر از آن [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 197-230]
-
شیرزاد کبریا، بهارک
گذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
ص
-
صالحی، لاله
ساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
-
صالحی عمران، ابراهیم
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
-
صالحی فدر دی، جواد
الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 25-53]
-
صدیقیان بیدگلی، آمنه
تحلیل رابطه آموزش و نابرابری در کشورها؛ بررسی شاخص ها با استفاده از داده های برنامه توسعه سازمان ملل [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 173-197]
-
صفارحیدری، حجت
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
-
صفری، مریم
رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
-
صمیم، رضا
تشکل های دانشجویی مکان هایی برای تعمیق تجربه آزادی؛ تلاشی برای امکان پذیرکردن روایتی بدیل از تاریخ دانشگاه در ایران [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 1-22]
ع
-
عالی پور، یوسف
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 263-300]
-
عبداللهی نژاد، علیرضا
مهارتها و عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه در جامعهی شبکهای [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 1-23]
-
عبیری، رضا
کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
-
عزتی راد، جم
آمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
غ
-
غلام پور، میثم
الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 187-219]
-
غلامی، عبدالخالق
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارزیابی مرشدیت سازمانی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 163-195]
ف
-
فراستخواه، مقصود
گذار از حکمروایی دولتگرا به حکمروایی خوب آموزش عالی: الگوی برخاسته از نظریة بر پایه (GT) [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 43-68]
-
فرامرزی نیا، ضرغام
آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
-
فرنگ، مرتضی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
-
فرهادی راد، حمید
آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
ق
-
قاسمی، روح الله
سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
-
قلی پور، حسین
کاوشی در گستره حکمرانی علم: مروری قلمرویی [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 69-93]
-
قلی پور سوته، رحمت الله
آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
-
قهرمانی، محمد
شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلیدی اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسیِ دوره های علوم رفتاری دانشگاه [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 95-117]
-
قورچیان، نادرقلی
شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
ک
-
کیخا، احمد
بازشناسی مؤلفههای استراتژی تخصص گرایی هوشمند دانشگاهها [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 93-130]
گ
-
گرایی نژاد، غلامرضا
طراحی و اندازهگیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
م
-
محمدخانی، کامران
شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
-
محمدی، مهدی
رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
-
مصلحی، لیلا
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت یادگیری الکترونیکی دانشجویان رشتۀ تربیت بدنی در طی شیوع پاندمی کووید 19 [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 201-217]
-
مصلی، شهرام
طراحی و اندازهگیری شاخص ترکیبی سرمایه انسانی از نوع آموزش [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 1-32]
-
منوری فرد، فیض الله
ساخت و رواسازی معیارهایی برای ارزیابی مسئولیتپذیری اجتماعی دانشگاه [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 113-141]
-
مهرابی، مرضیه
بررسی نگرش دانشجویان به آموزش الکترونیکی؛ مورد مطالعه دانشکدۀ زبانها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 129-161]
-
مهرعلیزاده، یدالله
آثار و پیامدهای دانشگاهِ عملکردمحور از دیدگاه حامیان و منتقدان: فراترکیب کیفی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 231-262]
-
موسی خانی، مرتضی
آمادگی سازمانی برای تجاریسازی دانش دانشگاهی بر اساس اکوسیستم کارآفرینی: توسعه سنجه و آزمون تجربی [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 65-92]
-
میرشاهجعفری، سید ابراهیم
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری بدیعهپردازی، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 65-96]
-
میرغفاری، فاطمه
رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
ن
-
ناصری جهرمی، رضا
رویکرد فراترکیب به استمرار یادگیری در آموزش عالی با استفاده از آموزش برخط ویژه بحران کرونا [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 199-295]
و
-
واعظی، حمیده
شناسایی ابعاد و مؤلفه های ارتقای مشارکت دانشجویان در نظام مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 28، شماره 1، 1401، صفحه 33-64]
-
وفایی، سپیده
مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در مقابل بحران کرونا (کووید 19) [دوره 28، شماره 3، 1401، صفحه 217-243]
ه
-
هلالی ستوده، مینا
سیاست های فرهنگی دانشگاه: نسبت میان آرمان تا واقعیت [دوره 28، شماره 4، 1401، صفحه 23-41]
ی
-
یوسفی خواه، سارا
سیاستگذاری آموزش عالی و کالایی سازی دانش در دهه 80 شمسی [دوره 28، شماره 2، 1401، صفحه 97-127]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد